Saturday, December 18, 2010

Selamat Bertunang Kak Lisa!

Tarikh: 18hb Disember 2010.
Tempat: Taman Sri Kenari, Kajang.

Aku semalam balik rumah Kajang punya kelam kabut! Sampai ke la ni, aku tak tidur lagi. Hmm.. penat, mengantuk! Tapi untuk Kak Lisa, aku sanggup buat apa je. Yela.. Kak Lisa banyak tolong aku selama ni. Aku nak gi mana-mana je dia hantar. Terima kasih banyak-banyak!
Kami adik beradik, pakai baju kontra. 

Adik sepupu aku ni penat tolong memasak kat belakang. 

Hantaran dari pihak perempuan, 7 dulang. 


Tahniah Kak Lisa! 


Hantaran dari pihak lelaki, 5 dulang. 

So hari ni, aku kena tolong Kak Lisa pulak! So... tahniah la. Lepas ni aku tunggu kenduri kahwin Kak Lisa lak! Yummy! Makan banyak-banyak lagi!
Gambar baru satu famili - 18hb Disember 2010 

No comments:

This is Hani