Friday, December 17, 2010

Beban Kepala Otak!

Salam semua!

Hari ni aku tak berapa nak sihat la. Sakit sangat kepala ni. Pening gila! Rasa macam ada benda dok hentak-hentak kat kepala aku ni. Tekak lak rasa loya. Tapi aku tetap makan banyak. Koman-koman kalau nak termuntah pun still ada benda nak dikeluarkan. Rasa macam nak demam pun ada tapi aku try aktif kan diri aku ni. Tak nak la makin teruk.
Dengan sakit macam ni, aku still leh gelak-gelak lagi dengan housemates aku semua. Tak nak diorang risau. Dulu masa aku sakit teruk, sampai tak nak keluar bilik tu pun diorang punya risau tahap gaban. So tak nak la tambah risau diorang tu lagi.

Pastu dengan kerja final project aku lagi. Hari ni aku tak sentuh langsung kerja tu. Sakitnya.. memang rasa perit! Tambah lagi dengan alumni untuk budak-budak final project esok kat kolej! Aduh... sepatutnya aku kena balik ke Kajang sok. Tapi dah benda ni potong program aku, aku tak tau la aku dapat balik Kajang ke tak. Aku lak dah janji dengan Kak Lisa, nak jadi cameragirl dia Sabtu ni. Dia nak bertunang.

Hmmm.. papahal, kita tunggu jela. Mampu ke tak aku balik ke Kajang, ON-TIME, aku pun tak tau. Alumni bangang tu pun aku tak tau pukul berapa habis. Kalau lewat, memang tak dapat la balik on-time. Sure kena tibai dengan famili aku ni, sure punya!

No comments:

This is Hani