Monday, December 20, 2010

Konsema Jamm Season KL

Salam semua!

Hari ni aku gi One Cafe KL untuk attend satu event ni, Konsema Jamm Season KL
Aku gi dengan Aan, Ejal, Ammar, dan Ojex. Agak chaos gak dalam kereta sebab Ammar dan Ojex jadi radio rosak kami satu kereta ni. Haish.. penat gelak! Macam-macam lagu diorang nyanyi. Tapi have fun sangat! Cuma penat jela.. sampai lelah jap gelak banyak sangat tadi. 

Gig kali ni tak ramai orang. Macam Ejal cakap, banyak sangat event hari ni. Sini event, sana event. So orang tak tau nak gi mana. Show pun buat biasa-biasa jela tadi. Aku lak dah lama sangat tak turun event gig camni. Rasa macam kekok sikit la. 

Papahal, event tadi aku just boleh cakap 'just okay' la. Just suka time lepak sama dengan mereka je. Gelak-gelak.. bagai nak gila. Mengutuk orang tu pasti, semua orang macam tu. Hmm.. nak tengok video curi yang aku rakam tak? Video Ojex dan Ammar jadi radio rosak. Ada dua video tapi aku upload satu jela. Banyak-banyak buat apa kan. Layan okay? 


Kawan-kawan saya memang begitu. Jangan lah pelik, okay?

No comments:

This is Hani