Monday, December 27, 2010

Rock The World 10 @ Bukit Jalil

Salam semua!

Semalam aku gi ke Bukit Jalil, ada Rock The World 10 (RTW10). Awal gak la sampai sana sebab aku gerak dengan 'abang-abang' aku; Ann, Ammar, Ejal, dan Ojex.
dari siang ke malam

Alhamdulillah semua berjalan lancar. Selain support band lain, aku of course la support band Ojex gak. Dah la kena jadi opening band. Erm... aku tak bawa vidcam so aku tak ada video la untuk kali ni. Nak guna kamera handphone macam tak best je kan. So just enjoy the groove je la.
Grey Sky Morning at the Indie Stage

Lama gak la lepak kat sana. Sebab nak balik awal pun tak boleh. Kereta kena block dengan motor orang yang datang nak tengok bola. So nak tak nak kena hold dulu sampai orang alih motor tu dulu.
thanks kat Akmal sebab tanpa dia, aku tak dapat tiket free ni

copek Ojex nya tag hehe!

Papahal, memang had fun sangat RTW 10 kali walaupun macam tak havoc macam sebelum-sebelum ni. Jumpa Akmal dengan Faeez masa sebelah petang. Terserempak dengan kawan-kawan lama walaupun diorang macam ingat-ingat lupa.
dengan Ojex kat Main Stage. 

P/S: Tahniah kat skuad Malaysia yang menentang skuad Indonesia semalam di Bukit Jalil; 3-0. Harap skuad Malaysia dapat buat terbaik dalam perlawanan seterusnya! Selamat berjuang! 

No comments:

This is Hani