Tuesday, December 14, 2010

Final Projek | Part 2

Salam semua!

Dah sebulan aku dalam mood final project. Kerja aku secara keseluruhan, aku estimate dalam 15% je baru siap. Banyak kena settle kan. Design background, characters, games, navigation, programming lagi.. leceh kan? Tapi benda kalau dah minat semua jadi punya, insya-Allah.

Setiap hari nak kena bangun awal pagi dalam pukul 8 atau 9 pagi, on laptop, buat kerja ni selagi termampu. Kadang-kadang kalau dah penat sangat, pukul 6 dah off laptop. Datang sugar-rush aku ni, pukul 9 malam tak tentu off laptop lagi, hahah! Pastu tengah-tengah pagi buta pukul 1 pagi, start balik buat kerja. Gila kan!?
Gila berterabur Desktop aku.. clean-up masuk dalam satu folder, Hani!!

Nak tak nak, suka tak suka, kena buat sampai habis gak. Aku nye progression table dengan apa yang buat sekarang ni memang dah lari jauh sangat! Patutnya minggu ni aku kena design lain, aku buat lain. Hmm.. slow-slow, Hani.

1 comment:

Yaya said...

final projek kene buat apa jer>mcm susah jer

This is Hani