Thursday, July 08, 2010

Spain menang, sotong selamat!

Hmm memang tak dijangka walaupun dah diramalkan bahawa Spain atau Sepanyol menang untuk layak ke final. Tahniah buat Spain! Sepatutnya diorang boleh dapat banyak gol lagi tapi gol-keeper Germany agak kental untuk game malam ni. Dapat rembat satu gol pun dah cukup la kan.

Sotong tu pulak.. nasib kau memang baik sotong! Ramai yang beranggapan yang Spain kalah, kena belasah dengan Germany. Tapi sebaliknya yang terjadi dan apa yang boleh aku buat? Aku just fans yang tak tahu apa-apa tentang bola. Tapi masih gak nak ambil tahu. Bukan selalu kan.. tapi tahniah la kat sotong tu jugak sebab dapat ramal dengan TEPAT tentang kekalahan Germany ni. You are awesome!

 Sotong ni buat muka selamber je kan?

2 comments:

Dora Blog Direktori said...

yay!!! Spain menang,,
tapi bukan sotong yg jaring, puyoh yang jaring.. lorz.. hek3

Hani Shah said...

tu la! Puyol tu mmg ikut ckp Paul si sotong tu :p

This is Hani