Friday, July 02, 2010

Berjalan dengan Mama

Pagi tadi, dalam pukul 10, aku keluar temankan Mama pergi CIMB Bank kat Kajang. Dia nak masukkan duit kat akaun. Dah settle temankan Mama, aku jalan-jalan la dengan Mama kat Pekan Kajang tu.

Tengah dok berjalan, sekali ada jual keropok lekor dengan goreng pisang pagi-pagi camni!? Dah la Mama tak boleh tengok benda-benda ni. So pergi la singgah, beli goreng pisang seringgit sudah. Dah beli goreng pisang, singgah kedai roti lak. Aku nak beli roti hot-dog tu. Lapar, tak sarapan tadi. Sampai je kedai tu, roti hot-dog tak ada. So beli la roti cheese and air carrot dalam kotak tu.

Balik je rumah, aku pun pulun la roti tu sambil minum air. Tengok kat hamsters aku, semua baru bangun tidur. Mata sepet je. Hmm.. bagi la diorang makan sikit kan! Sedap nya! Diorang sarapan roti cheese and air carrot! Yummy!

Sekarang ni, diorang tengah dok terbongkang kat dalam sangkar tu. Kekenyangan kot haha!

No comments:

This is Hani