Friday, July 09, 2010

Saya sayang hamsters saya!

Hmm.. aku terjaga pukul 9 pagi tadi, tengok Bibi dah beranak ke belum. Tapi tak ada apa-apa pun. So sambung la tidur balik. Tiba-tiba pukul 10 lebih, terjaga lagi. Tengok balik kat Bibi. Wa.. dah beranak! Dah tambah anak buah lagi haha!

Sebelum ni aku dapat 5 ekor je kalau sekali Bibi beranak. Kali ni aku dapat bukan 6, tapi 7 baby hamsters! Merah-merah lagi ni. Haish mesti comel! Tapi lepas cukup dua bulan, aku nak jual. Sayangnya nak jual, tapi kena jugak! Aku dah ada banyak sangat hamsters sampai bajet pun lari ni. Payah nak kejar!

3 comments:

princeduyong said...

takyah aa jual...bagi free je boleh..?

Hani Shah said...

mna leh free.. murh je.. $15 je :)

xazryx said...

hamster ko da brp ekor do ?

This is Hani