Wednesday, July 07, 2010

Mereka layan Titanic, kemudian World Cup!

Aku baru je habis cuci baju tadi. Haha! Lewat gila aku mandi malam ni. Tak tau nak buat apa pulak kan. Tadi aku turun kat hall. Aku tengok semua dah dok tersadai depan TV layan cerita Titanic kat TV2. Haha semangat kan! Jangan lupa sediakan tisu banyak-banyak weh! Nanti banjir!

So lepas habis Titanic, nak layan bola lak. Of course la Germany vs Spain malam ni! Kena tengok! Yang sotong tu ramal Spain menang malam ni. Jom tengok sama ada betul ke tak ramalan nujum sotong tu haha! Harap tak la.. Germany tu weh!

Okay la. Aku nak sambung buat kerja dulu. Nanti ada cerita best aku update lagi ;)

3 comments:

farah said...

of course jerman menang mlm ni!!hehehe..yey!!

Hani Shah said...

yeah!

xazryx said...

mmg betul ramalan sotong tu .cilakak paul the octopus .blk ni aku nk soh mak aku masak sotong masak tepung sbb nk lepas geram .

This is Hani