Tuesday, July 20, 2010

Exam dah start | Hamster kena jual!

Dah lama gak tak online. Busy sikit dengan study. Minggu ni exam, so kena pulun baca buku la kan! Tadi ada paper Pengajian Malaysia. Alhamdulillah dapat jawab dengan jayanya, haha! Nasib la semua yang aku baca tu keluar, walaupun ada gak sikit-sikit yang lupa.

Sebelum balik rumah, aku gi Giant jap. Beli bedding hamsters ni, then beli rumah untuk hamsters. Dah cantik dah cage hmsters aku ni sekarang tau! Hehe..

Sampai rumah, aku tidur la puas-puas sebab aku tak tidur malam semalam. Bila bangun tidur, aku dapat berita dari budak rumah aku, Erin. Abang dia nak beli hamster aku, sekor je, beli jantan nya. Aku pun okay jela.

Bila dah sampai je abang dia tu, aku bagi la dia choice. Nak beli Dewy or Chewie. FYI, aku sayang sangat kat Chewie tu. Tapi aku bagi jela abang dia beli Chewie. Harap dia jaga Chewie elok-elok. Waaa.. termenangis aku jap tadi. Kelakar lak bila fikir balik. Tapi aku terima je sebenarnya orang beli Chewie or mana-mana hamsters aku ni. Just jaga baik-baik, macam aku jaga hamsters tu gak tau.
So, goodbye sayang Chewie. Jaga diri baik-baik kat sana okay? Chewie pun dah ada partner, hamster grizzly bear lagi.. comel! Anak diorang mesti comel jugak!

No comments:

This is Hani