Sunday, August 01, 2010

Terima kasih banyak-banyak, kawan!

Satu hari tanpa sahabat, agak okay. Bukan nak jadi 'katak di bawah tempurung' ye.. tapi aku nak mengasingkan diri buat sementara waktu atas sebab aku nak fikir apa yang terbaik untuk aku.

Otak aku pun dah bertambah luas dan kurangnya kuman-kuman serta bakteria merbahaya. Kiranya satu hari ni aku macam meditasi la. Hmm.. dapat layan TV dengan aman, main PSP tanpa stress. Everything looks great! Cuma... tekak aku ni je yang still sakit, perit sangat nak bercakap. Batuk sampai berdarah. Ah tu biasa jela! Tak ada nak dirisaukan sangat.
Kepada kawan-kawan yang agak-agak satu rumah dengan aku tu... aku dah okay. Lepas ni korang nak bising sampai pecah anak tekak pun, dipersilakan! Aku nak marah ke tak, tu biar aku simpan dalam hati.


p/s: aku tau aku tak patut post blog ni. tapi aku tak sampai hati nak tegur perangai korang tu. hati korang tu terlalu cepat touching. dan bila dah touching, ada yang merajuk lak. kalau ada yang merajuk memang aku tak ada masa nak pujuk. so ni baru intro je, yang lain korang pandai-pandai la fikir apa yang terbaik. korang dah besar kan...

 

No comments:

This is Hani