Friday, August 06, 2010

Jom ke Terengganu!

Kalau tak ada apa-apa yang jadi, malam ni, insya-Allah, kami akan gerak ke Terengganu. Tu semua seperti yang dirancang oleh pihak kolej. Hmm... tension gak bila fikir pasal competition tu.

Aku dah try buat aplikasi tu, seperti yang kitorang rancang selama ni. Memang jadi! Tapi bila bab nak cari lagu dan buat animasi, aku jadi pening gila! Dah tak tau nak pilih lagu apa, then animasi lak bila aku buat kat Flash, nak masuk kat Premiere tak boleh pula. So aku guna animasi yang aku buat kat Photoshop je.

Dok tengah buat kerja, edit video, tiba-tiba laptop aku hang. *BANGANG!* Aduyai.. punya la jauh aku buat. Takat save project tu ada la.. tapi save movie memang aku tak buat lagi. Aku dah malas punya pasal, aku off laptop aku then tidur! Tapi sekurang-kurangnya, aku dah tau sikit-sikit apa yang perlu dibuang dan diubah semua. Animasi tu... tak apa la. Nanti kita try sama-sama kat sana.

So kawan-kawan semua, wish us all good luck, okay? Cuak gak sebab tak pernah jadi wakil kolej untuk mana-mana competition. Selalu jadi wakil mentor or wakil course je. Haha!

No comments:

This is Hani