Sunday, August 01, 2010

Dapat award dah lama | Baru nak buat

Haha actually dah lama aku dapat award yang blog tu. Tapi baru malam ni aku buat sebab selama ni aku agak busy dan malas nak buat. So aku hold je benda ni. So malam ni aku akan tagged siapa-siapa je yang bertuah, okay?

Write 5 interesting fact about the person who gave you award
** nama dia Azri ** 
** dia kawan kolej, classmates! ** 
** dia suka genre metal ** 
** dia gelap! **
** tapi dia gak seorang yang lawak **

Write down 10 interesting about yourself and your hobby
** seorang yang pendiam ** 
** tak suka marah orang, tapi orang suka buat saya marah ** 
** terlalu caring, maybe ** 
** PSP maniac! ** 
** suka tengok battle of the band ** 
** i'm a videographer ** 
** i like hamsters! ** 
** suka jalan sorang-sorang **
** suka jogging, sambil dengar MP3 **
** suka berkawan dengan maknyah ;) **

Pick your most 10 deserving recipient and describe them 
(1) Azri
(4) Nabila
(5) Mr. K

p/s: ni jela yang aku mampu tagged sebab yang ni antara blog yang rapat. thanks kat Azri dan Nabila yang bagi award ni.

No comments:

This is Hani