Monday, August 09, 2010

Lepas beban | Rindu semua!

Aku baru je sampai rumah dalam pukul 3 pagi tadi. Sempat tidur kejap dalam pukul 5 lebih. Tapi kejap jela sebab aku nak kena rushing ke Kajang.

Pukul 12 lebih tadi baru je sampai rumah Kajang. Penat gila sebab tidur kejap je tadi. Rasa macam nak tumbang je dalam train tadi. Nasib la ada MP3. Leh dengar lagu sementara tu. Tapi bila sampai rumah ni, aku rasa penat tu semua hilang sebab aku dapat kembali bersama hamsters aku semua. Yang baby ham hams tu semua dah besar! Comel, gebu, gemuk-gemuk semua! Sayang ham hams!

Papahal, aku memang enjoy la kat Terengganu tu walaupun dah tau apa yang akan jadi kat sana, I mean pertandingan tu. Seriously aku cakap diorang memang terbaik! Tahniah la kat yang menang. Yang aku ingat, UiTM Pahang, UiTM Shah Alam, dan UTeM yang dapat rangkul hadiah semalam. Kalau ada yang tercicir tu, minta maaf ye.. saya tak fokus masa penyampaian hadiah sebab saya tengah main PSP haha!

So nak lagi ceria, ni sebahagian yang aku mampu tunjuk kat korang. Nak lagi ceria, jom tengok gambar yang kitorang ambil kat sana kat Facebook aku. Harap korang enjoy ya!


No comments:

This is Hani