Sunday, April 03, 2011

The Overtime Band Review: Single Baru "Mimpiku"

Salam!

Sekali lagi, official band dalam blog aku ni, The Overtime, telah pun selesai record single baru yang bertajuk 'Mimpiku'. So kepada semua Overtimers, korang boleh dengar kat SINI dan beri komen la sikit. Boleh la dorang perbaiki apa yang patut untuk next single.


THE OVERTIME - MIMPIKU lirik 

VERSE 1 
Setiap langkahku memenuhi takdir
Seluruh hidupku telah pun tertulis
Tak akan aku mengundur diri.
Telah ku korbankan segala-galanya
Demi impianku yang tak pernah pudar
Begitu juga semangatku. 

VERSE 2 
Berikan aku 
Berikan aku satu peluang
Untuk menghentikan penghinaan ini.
Berikan aku
Berikan aku segala ruang
Ruang untuk perbetulkan kesilapan diri. 

PRE-CHORUS
Ada mengata diriku gila
Ada menyangka ku tak keruan 
Persetankan kata-kata dusta itu. 

CHORUS 1 
Ku harap diriku
Kan teguh 
Menghadapi hari. 
Tak ku sesali 
Mengejar 
Mimpiku. 

Ulang VERSE 2 
Ulang PRE-CHORUS

CHORUS 2 
Ku harap diriku
Kan teguh
Menghadapi hari. 
Kan ku jejaki 
Walaupun
Berintangan beronak duri. 
Tak ku sesali 
Mengejar 
Mimpiku. 

P/S: Dengar cerita The Overtime nak release CD. Tadi aku tengok kat wall post diorang, nak buat t-shirt atau button The Overtime. Nice kan? 


No comments:

This is Hani