Sunday, January 02, 2011

Trivia Hani Part 1

Siapa kata korang dah kenal aku 100%? Aku pun kadang-kadang tak kenal diri aku ni. Tapi alhamdulillah aku masih sedar diri lagi *haha!* So this time, korang amek masa la untuk kenal sedikit diri aku ni, sikit je okay?

#1 Aku jenis yang concentrate pada games tak kisah la kat PC, PSP, PS2 atau XBox sekali pun! So sesiapa nak kacau memang tak lut la ye.

#2 Aku adalah hantu blueberry. Pantang nampak kek, air, ais-krim, atau apa saja tentang blueberry, memang aku rembat!
#3 Aku suka cakap lepas kalau marah. So sesiapa yang kuat touching sampai setahun tu, jangan nak marah la.

#4 Kalau gi makan fast foods, aku lebih tertarik pada fries je.

#5 Aku tak suka baca buku. Tapi aku suka baca artikel kat websites. Hmm... pelik!

#6 Suka dengar lagu sampai tidur, tak kisah genre asal lelap.

#7 Tak suka tanya banyak-banyak.

#8 Tak banyak bercakap banyak dengan orang sekeliling, tapi sekali dah bercakap agak riuh jugak.

#9 Risau pasal orang lain melebihi risau pada diri sendiri.

#10 Ada yang cakap saya terer masak masakan Western. Ada juga yang cakap saya terer masak masakan 'campak-campak'. Hmm.. yeke?

So nak lagi? Korang tunggu jela ye.. aku mau sambung buat kerja final project aku dulu. Bye! 


No comments:

This is Hani