Monday, January 31, 2011

Dua hari yang memenatkan tapi best!

Salam!

Lama Hani tak online. Busy meng-enjoy-kan diri dengan sahabat dan orang tersayang. Otak stres dok fikir pasal final project. So dua hari ni, Hani rest jap, kasi hibernate otak dan laptop, hehe!

Hari Sabtu, Hani keluar dengan Yan gi Plaza Alam Sentral. Dia stres dengan kerja kolej, dan kebetulan nanti dia ada tournament bowling. So dia ajak aku untuk teman dia gi main boling. Dia nak cari balik skills dia, aku okay jela. Aku pun nak kena rilex kan otak. Join jela dia main boling ni. Leh have fun sekali. Pastu kitorang gi karaoke sementara tunggu turn boling. Nak tau kami melalak lagu apa? Meh sini Hani list kan lagu-lagu yang kitorang melalak tu dari awal sampai habis.
  • Buat Aku Tersenyum - Sheila On 7
  • Karma - Cokelat 
  • Suara Hati - Nike Ardilla 
  • I Want To Hold Your Hand - The Beatles 
  • Khatimah Cinta - 6ixth Sense
  • Ku Katakan Dengan Indah - Peter Pan
  • Itu Aku - Sheila On 7
  • Dan - Sheila On 7
  • Melompat Lebih Tinggi - Sheila On 7
  • Pijak Hatiku - Hujan
Aku pun tak tau kenapa. Banyak lagu Sheila On 7 nampaknya.... sebab aku malas nak pilih artis punya pasal, so lepas satu lagu, terus masuk lagu lain dari artis yang sama. Tak apa la.. yang penting, release tension! 

Hari Ahad pulak! Dengan Abang Ojex sayang la kan hehe! Mula-mula gi JJ Bukit Raja. Niat nak tengok wayang, tapi wayang lak macam kilanat! Tak ada movie best lak. Lepas lunch kat sana, terus tembak gi Plaza Alam Sentral, boling lagi! Bukan selalu dapat keluar enjoy happy-happy dengan dia. So kena hargai la masa tu kan. Dia dah la busy kerja, pastu dengan show apa bagai. 
Tapi hari Ahad ni satu hari hujan je. Best sangat! Tapi aku lupa lak... kaki aku tak boleh dengan cuaca sejuk. Maklumlah.. aku ni sakit. Kaki kanan aku malam ni seriously sakit sangat! Kalau lah penyakit aku ni ada ubat, dah lama aku gi berubat kasi okay. Tapi macam doktor pernah bagitau aku dulu la. Penyakit ni tak boleh nak sembuh, tapi cuma boleh kurangkan atau melambatkan pembiakan penyakit tu je. Rasa kecewa je dengar. Tak apa la.. tahan jela. Macam la ni kali pertama tahan sakit camni. 

Papahal, tadi memang happy!

No comments:

This is Hani