Wednesday, January 05, 2011

Lepas ni lagi banyak dugaan mendatang...

Salam semua!

Macam biasa la... bila tahun baru, mesti ada azam baru. Sebenarnya azam ni dari masa birthday aku tahun lepas lagi aku nak buat, tapi tak tertunai. Masa tu aku tak sedia lagi. Aku gak masih mencari silap dan salah aku masa tu.
perubahan tu satu yang positif dan bagi semangat untuk kita

Sekarang ni, aku tekad nak berubah. Dalam tahun ni, aku serius nak buat, walaupun kadang-kadang hati ni macam tak rela dengan perubahan. Insya-ALLAH bila hati terbuka, semua akan terjadi. Aku pun masuk 21 tahun ni. Kadang-kadang bila fikir masa depan, aku KENA berubah! Aku tak nak jadi macam sekarang ni. Tapi bila nak berubah Hani oi?

Terima kasih kat famili dan kawan-kawan yang membantu, support aku, bagi kata-kata perangsang untuk aku. Ada yang siap tolong aku ajar pakai selendang lagi. Thanks Ida! Pastu kat Kak Lisa yang tolong aku cara pemakaian sesuai if pakai tudung style macam ni dan macam tu. Thanks kat Az yang tolong aku pilih shawl untuk aku baru-baru ni. Thanks kat kawan-kawan yang tolong aku ajar make-up paling simple untuk muka jenis macam aku ni. Thanks kat semua yang mendoakan perubahan aku, walaupun aku tak buat lagi sampai sekarang ni. Terima kasih kat Zedren sebab terima aku seadanya.

Thanks banyak-banyak kat korang semua. Sayang korang tau!

No comments:

This is Hani