Wednesday, November 24, 2010

Makan Kuat!

Salam!

Hmm.. biasa la perempuan. Biasa cakap pasal kuat makan ni, mesti fikir gemuk. Tapi aku rasa tak patut fikir macam tu. Cuma aku sekarang ni kuat makan sangat! Yan cakap aku tengah happy. Yela.. mesti la happy. Mungkin gak stress dengan final project aku ni.
Hari ni je dah dua kali tambah nasi. Jajan jangan ditanya dah berapa banyak aku telan! Gula-gula? Dah berapa ketul masuk perut ni. Kuaci pun paket besar tu dah separuh aku makan. Entah apa saka yang masuk dalam badan aku yang buat aku kuat makan pun aku tak tau.

Tapi yang paling aku rasa heaven sekali, kunyah satu kerepek ni. Memang pelik! Tapi sedap usah ditanya la. Terima kasih la kat Sera sebab kenalkan aku dengan kerepek ni. Namanya popia milo. Pergh! Aku dah la gila coklat! Memang aku fikir nak makan habis je menatang tu! Tapi tak elok lak makan makanan orang sampai habis, so sebelum benda tu habis, aku stop. Kang tak leh stop aku gak susah hati haha!
Tapi memang aku kuat makan dalam dua tiga hari ni. Takkan la sebab aku dah kurang......... erm biar jela! Happy kot :)

3 comments:

Unknown said...

JT kalo makan banyak pn susah tambah berat..sbb metabolisme badan ni tinggi. ngehh..

Jejaka Terhangat: Saya Keliru Dengan Aurat Saya..

Anonymous said...

popia milo..xpenah makan la..sedap x?
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Dr Rozmey idola hatiku"

"2.Kelebihan Ayat Ruqyah"

alin said...

popia milo??mcm pelik je..huhuhu.. ;p

This is Hani