Tuesday, November 16, 2010

Hari ni kami kuat makan!

Satu hari ni hujan je kan kat Shah Alam. Sejuk sangat! Dari tengah hari aku sampai rumah tadi, hujan baru nak turun. Sampai petang gak la baru berhenti. Pergh! Layan tidur sedap!

Siang je dah dua kali aku tambah nasi. Aku masak telur dadar dengan sambal hot-dog. Sekali sambal yang aku buat tu terlebih pedas lak! Tapi sedap punya pasal, bedal saje lauk itu! Sebenarnya, aku ni kalau time hujan memang secara automatik aku jadi kuat makan. Haha! So jangan pelik la kalau aku makan dalam kuantiti yang banyak bila time hujan.

Malam lak bedal lagi makanan yang ada. Tapi sampai tengah malam, aku lapar lagi. Nak masak memang dah malas sangat sebab dah lewat malam kan. Kebetulan ada orang pelawa makan nasi goreng. Aku pun apa lagi, makan saje nasi goreng itu! Aku bedal dengan best friend aku, Yan.

Pergh.. layan! Tapi.... sampai sekarang ni, time aku tengah dok update blog ni pun aku still lapar. Hmmm... nak makan apa lagi pagi buta camni?

1 comment:

Pink Kouture said...

Looking for a custom made design scarf and in trend shawl?Do visit us at http://pinkkouture.blogspot.com/ TQ

This is Hani