Sunday, January 31, 2010

Give Up Lagi!?

Aduyai.. aku ni terlalu banyak fikir yang bukan-bukan sangat minggu ni. Yalah.. sebab terlalu pressure dengan masalah yang melanda baru-baru ni, buat aku rasa give up, lepas tu rasa diri aku ni tak ada function dalam hidup orang lain.

Terus terang aku cakap.. aku pressure dalam masa dua tiga hari ni. Masa aku ada masalah dengan rumah sewa hari tu, aku SMS classmate aku, Syam. Masa tu aku tak dapat datang untuk discuss pasal assignment. Bukan sekali! Tapi dua kali aku tak datang. Then aku saja nak tanya dia, bila lagi ada discussion. Bila dah tanya, and dia pun dah jawab, aku pun cakap la yang aku rasa give up sangat. Apa yang aku fikir masa tu, mesti Beyla, Eez, Meo, and Syam bengang dengan aku. Discussion entah berapa kali aku skip. Syam pun dah marah gila babi kat aku masa tu. Bagi dia, kita kawan so kena faham antara satu dengan yang lain. Aku tau aku tak patut fikir macam tu. Tapi aku tau, mesti ada yang terlintas dalam fikiran diorang dengan apa yang aku fikir selama ni. Am I just a burden to them?

Tu study.. kerja pula! Nak kena kejar due date! Tapi alhamdulillah.. semuanya dah kembali normal walaupun pada awalnya aku agak give up nak handle semua kerja. Thanks to my Mom sebab tanpa sokongan Mama, mungkin aku akan jadi makin give up dan give up lagi.

My love story -- hoyeah! Aku tak tau la macam mana nak cerita. Dah lama kitorang tak jumpa, dan akhirnya aku dapat gak jumpa setelah hampir tiga minggu tak jumpa. Yelah.. dia pergi Johor. Takkan la aku nak ikut. Aku busy dengan kelas lagi kat sini. Bila dia dah balik ni, apa lagi.. redeem rindu la! Jumpa puas-puas. Sebab lepas ni aku kembali busy dengan projek Media Digital yang masih in progress.

Ha! Minggu depan, Jumaat sampai Ahad aku kena pergi Perak. Tapi tak tau lagi jadi ke tak. Sebab ramai yang ada masalah duit. So kita tunggu jela nanti. Kalau jadi, aku story la kat korang ok!

Don't worry about me okay!? Aku dah kembali normal, dah hilang rasa give up tu. Just tinggal penat je. Banyak sangat benda nak kena siapkan dalam minggu ni. Nak buat kerja last minit? No way! Aku tak nak buat kerja last minit lagi. Penat woooo....

2 comments:

This is Hani