Saturday, January 16, 2010

Bersama Mamee Monster

Hari ni aku tak tau nak makan apa. Bangun pagi, pergi mandi, then perut lapar. buka je peti sejuk, aku nampak coklat Cadbury Mixed Nuts. Bawa gi ruang tamu, on TV, terus layan TV.


Sampai la tengah hari. Parents aku baru la balik dari Maktab Polis Cheras. Siap bawa balik hamper lagi. Sekali aku nampak pek Mamee Monster dalam hamper tu. Selera aku tiba-tiba nak makan benda tu! Oh tidak.. ia kembali menghantui hidup aku!


Terus aku koyakkan plastik yang membaluti hamper tu. Dengan rakusnya, aku leraikan segala isi hamper tu! Pergh! Cerita mau gempak je eh.. hehe! Lepas tu apa lagi, amek la Mamee Monster tu!

Wah! Dah la satu pek ni ada 10 paket. Mau habis kat aku je ni! Tong sampah pun dah banyak plastik Mamee je. Mau botak kepala aku kalau makan banyak-banyak ni! Haha!



No comments:

This is Hani