Saturday, November 14, 2009

Konflik

Start je sem baru ni, ada je perkara yang tak best berlaku. Masalah perhubungan dengan seseorang, study, kawan.. macam2! Aduyai.. minggu pertama belajar ni memang lemau sikit. Ada je kelas cancel la.. pe la.. bosan! Tapi nasib ada kawan, leh hang out sama2 en.

Tapi nasib ada gak subjek yang jalan, Java. Aku baru nak rileks dari belajar coding. Masa nak pre-register subjek masa semester lepas, aku nampak subjek ni dalam list subjek yang aku kena ambil. Sudah! Tapi harap dapat bawa la subjek ni. Kena hafal coding lagi! Malasnya!

Masalah relationship? Aku malas nak fikir lagi. Sekarang ni aku duduk diam, buat bodoh je ngan orang yang berkenaan. Bukan benci.. tapi aku nak rileks dulu. Tak nak fikir apa2 sangat. Boleh tension nanti. Tapi harap diorang tak fikir yang bukan2 pasal aku je. Sebab aku bukan nak putuskan relation yang kitorang buat selama ni. Tapi aku cuma nak jauhkan diri untuk tenangkan fikiran yang berserabut ni je. Satu hari nanti, aku ok la ni..

SYAM BACA SINI!!
Terima kasih sebab tanya aku pasal problems ni. Lepas aku bagitau ko hal tu, otak aku terus rasa luas gila! Luas nak fikir macam2. Haha! Dah banyak aku susahkan ko ngan problem aku en.. cian ko.. nanti kau belanja ko ice-cream Mat Kool.. haha!

No comments:

This is Hani