Monday, November 02, 2009

jiwa celaru selepas kehilangan

Tadi aku ter-'on' lagu Loser Lullaby dari MP3 aku ni. Lagu dari band Lucy In The Loo, pemberian kakak aku, kalau tak silap masa tu aku Form 3. Walaupun lagu ni dalam versi demo biasa je, tapi cukup untuk tarik minat aku dengan lagu ni.

Tapi kali ni, lagu tu macam ada makna lain. Makna lain? Kalau ikutkan lirik lagu, macam ada sesuatu.

'Days go by, and I still remain the same..'

Entahlah... dah lama aku tak jamm lagu ni. Tapi bait lirik lagu ni, buat aku teringat kat seseorang. Sampai ke bait yang seterusnya.

'I know I've done you wrong,
but I've told you that I'm sorry'


Ya.. sejak kejadian tu, aku tak habis2 meminta maaf kat dia. Tapi tak tau la kalau dia maafkan aku.

'I guees this is the end, there's no use of crying
and I'll try to forget all the things that ever happened
but still I love you so, I wish I could let go...'


Aku tak tau nak buat macam mana. Rasa bersalah, sedih.. masih lagi menyelubungi aku (ayat baik je eh..). Tapi ini la yang aku rasa. Macam bait lagu ni gak la.. 'I wish I could let go'.. Aku harap aku kuat selepas ni. Dan aku harap dengan blog ni, dia dapat tau cerita2 terbaru aku, tanpa dia perlu tanya aku. Sebab aku tau.. keputusan dia adalah muktamad. Dan dia takkan berhubung dengan aku lagi selagi aku tak 'bebas'.

'So I'll wave you goodbye and my only friend,
is this lullaby...'


Terima kasih...


3 comments:

dash said...

life has to have a confident,kawan tetap kawan
but sometimes if u had to let go ..
we had no choice but to do so..juz accept anggap ni sbg satu cabaran ..

haNi saJe said...

yeah.. aku kne kuat en..
n aku kena lepas kan dia
mungkin ni yg terbaek utk dia
utk aku gak...
tapi aku ada ko dash!
'TAK PAHAM AKU!'
hahaha !

devildash said...

hahahah.....bagus bagus....
ini baru hani yang aq tau...
xmau sedey sedey....

This is Hani