Thursday, April 05, 2012

Fun with #idebewe at BOCO

Aku saja buat update ni sekadar untuk rewind aktiviti aku dengan kawan-kawan kat Pasar Buku BOCO yang berlangsung di Laman Seri Seksyen 13 Shah Alam baru-baru ni.

Alhamdulillah dan tahniah kepada Raja Faisal (Invasi) dan Syaihan Syafiq (Bisik) atas pelancaran novel sulung mereka dalam syarikat FIXI. Aku dah pun baca Invasi sampai habis. Korang bila lagi? Yela~ aku tak baca Bisik lagi. Ye, korang menang...

Okay, ni antara gambar-gambar kenangan (aiceh~) yang sempat dirakamkan oleh rakan terdekat.
Happy birthday Richard! \(^o^)/
KIRI KE KANAN: 
Mammew (haha!), Nadia Khan (Kelabu), Raja Faisal (Invasi), Hani, Adib Zaini (Zombijaya). 
Sesi menurunkan tandatangan. 
Dengan RF :D 
(try korang perhati Mamu kat belakang tu dok senyum sensorang tengok apa la tu kan?) 
Mereka bersama 'baby-baby' mereka :) 

Kepada yang dah beli Bisik dan Invasi, aku sebagai wakil dari FIXI mengucapkan selamat membaca yaw. Yang masih belum dapatkan lagi tu, boleh la pergi ke bookstore terdekat seperti MPH, Popular atau Kinokuniya untuk dapatkan naskah korang sendiri. Aku kena promote lebih ni sebab buku baru kan hehe!

Selain tu gak, korang boleh la pergi ke http://fixi.com.my/ untuk beli secara online.

1 comment:

Tieah Madian said...

Best r.. Heheheh.. Dah dapat gak senaskah #bisik dan #invasi percuma! Cuma tak sempat lagi nak baca.. Ngee :)

This is Hani