Friday, September 03, 2010

Sepanjang minggu ni...

Salam semua!

Dah agak lama aku tak update blog ni. Malas sangat! Tapi tengah hari ni aku merajinkan diri nak update-kan blog ni. Haish macam-macam dah jadi dalam masa minggu ni je. Aku rasa macam nak pecah kepala otak ni kalau tak boleh nak handle. Tapi alhamdulillah semuanya okay. Lagipun semua tu dah lepas kan. Tapi sebagai manusia biasa, aku tak akan lupa apa yang dah jadi kat aku. Sebab semua tu pengajaran dan pelajaran bagi aku.

Dalam masa yang sama, ada banyak komplikasi sikit dengan kawan-kawan. Tu tak payah nak cakap la kan. Yang kuat touching je dah berapa ramai. Tu sepak diorang jauh-jauh la, malas nak layan. Yang tikam belakang pun ada, tu lagi la. Rasa macam nak bunuh je kalau jumpa. Yang putar belit cerita lagi aku rasa macam 'lesing' je diorang tu, macam Tuan Haji Bakhil selalu cakap, "aku lesing baru tau!". Haha! Whatever it is, diorang still kawan. Kawan jela.. bukan sahabat! 
Tapi dalam banyak-banyak kawan tu, aku jumpa yang mampu bagi aku ketenangan. Aku suka cara dia. Tapi tak lama pun semua tu. Dalam seminggu je semua tu. Lepas tu, hilang. Salah aku juga sebab ada satu malam ni aku agak moody dan termarah dia. Cakap dia tak faham situasi aku. Tapi memang dia tak tau apa-apa pasal hal tu. Tapi tak tau lak jadi macam ni. Biar jela. Kalau betul nak berkawan cara ikhlas, kawan jela. Kalau sebaliknya, terpulang. 

Semalam lak, mentor aku, Cik Nhizmah, ajak berbuka bersama kat KFC Extreme Park Shah Alam. Pergh kenyang gila! Tapi tak ramai kawan aku yang join event tu. Just ada 8 orang je. Tak apa la janji kitorang kenyang. Terima kasih banyak la kat Cik sebab belanja kami. Banyak kot... moga rezeki Cik bertambah, amiin!

Takat ni, ni jela yang mampu aku update. Next time aku update lagi. Take care semua!

P/S: Aidilfitri dah dekat. Aku sikit semangat pun tak ada. Dah tak ada feel dah weh. 

No comments:

This is Hani