Tuesday, March 01, 2011

Jangan pernah mengalah!

Salam semua!

Hari ni, satu perkara yang drastik berlaku kat aku lagi. Aku cuba berlagak biasa, tapi aku tau.. aku tak mampu. Aku bukan nak jadi ego. Aku bukan nak jadi pendendam. Tapi aku nak jaga satu benda yang amat berharga untuk diri aku sekarang dan masa depan nanti. Aku cuba jadi baik. Aku cuba tahan dari perasaan amarah aku. Aku minta maaf sebab terlalu kasar tadi. Aku tau aku jahat. Dari mula lagi aku dah bagitau... aku bukan seorang yang baik. Hati yang hitam memang susah nak dibersihkan. Aku sedar. Aku harap sangat yang dia masih boleh bertahan dengan diri aku ni. Walaupun dia pernah sama kan diri aku dengan orang sebelum aku. Tapi aku perlu sabar! Buktikan yang aku bukan seperti sesiapa. Aku adalah diri aku.

No comments:

This is Hani