Saturday, June 30, 2012

#DVDKopi (Promo)

Ini bukan review! Sekadar untuk menyebarkan tentang produk terbaru (cewah~!) dari Buku Fixi iaitu DVD Kopi.

Harga: RM 15
Penerbit: Amir Muhammad
Pengarah: Nazri M. Annuar, Azizulhakim Salleh, Sheryl Chong, Bebbra Mailin, Nik Adam Ahmad, Tan Bee Thiam, Aidil Rusli, Fikri Jermadi.
Penulis Asal: Shaz Johar, Amal Hamsan, Gina Yap Lai Yoong, Adib Zaini, Nik Adam Ahmad, Faizal Sulaiman, Ridhwan Saidi, Syaihan Syafiq.
Tahun Diterbitkan: 2012
65 minit | Stereo | Colour & BW | Malay w/ English subtitles
8 filem pendek yang terinspirasi oleh minuman yang adiktif ini. Ada yang manis, pahit, lazat berkrim dan kaw-kaw. Walau tidak semua orang punya selera yang sama, perbezaan ini boleh diraikan dengan sehidang KOPI.

Mungkin korang masih ingat dengan Buku Cerpen Kopi yang diterbitkan sekitar bulan March lepas? Yang korang dok tanya "ada jual kat kedai ke tak" tu... buku tu dah pun SOLD-OUT dan TAK AKAN ADA CETAKAN SEMULA! Jadi, DVD Kopi ni adalah short-film yang diadaptasi dari buku cerpen tersebut oleh beberapa orang pengarah.

Aku dah pun tengok hasil DVD Kopi ni. Sangat menarik, tapi dalam DVD cuma 8 cerpen saja yang dinaikkan menjadi filem pendek. Harap korang enjoy la tengok DVD ni and aku jamin korang mesti suka layan DVD ni punya la sebab point untuk korang gelak tu sentiasa ada. So, gelak la kekuat sebab bos Buku Fixi pun salah satu hobi dia adalah gelak jugak, hehe!

Jadi bagi sesiapa yang nak pre-order DVD Kopi secara online, boleh la klik link kat bawah ni:
http://fixi.com.my/kedai/example-category/dvd-kopi/

Bagi nak baca sinopsis penuh untuk DVD Kopi tu, boleh la klik kat link bawah ni pulak:
http://fixi.com.my/dvd-kopi/

Terima kasih kerana membaca Buku Fixi!

No comments:

This is Hani