Monday, June 25, 2012

#BukuFixi di Pesta Buku Selangor 2012 #PBS2012

Seperti yang sudah dimaklumkan, Buku Fixi akan bergabung tenaga dengan Lejen Press (macam biasa...) di Pesta Buku Selangor 2012 yang akan diadakan di Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC) pada 29 Jun sehingga 9hb Julai 2012 dari jam 10:00 pagi hingga 9:00 malam.

Event kali ni, Buku Fixi akan start jual buku terbaru keluaran mereka iaitu HILANG (Dayang Noor) dan juga MURTAD (Hasrul Rizwan). Masing-masing berharga RM19.90 (sila bawak duit bebanyak!). Selain itu juga, ada buku PECAH Hardcover Limited-Edition besempena dengan filem Pecah yang akan datang nanti (yang ni aku tak sure harga berapa, hulur la dalam RM40 nanti ada la bakinya tu, kan?).
Untuk sneak-peek novel terbaru HILANG dan MURTAD tu, aku cuma boleh katakan bahawa Buku Fixi mempertaruhkan elemen 'kembar' kat dalam novel yang diterbitkan mereka kali ni. Bila dah kembar, sure la double the action kan? 

Jadi, datang la ramai-ramai nanti (duit pun bawa banyak-banyak), beli buku terbaru dari Buku Fixi. Dan alang-alang dok satu table dengan Lejen Press ni, apa kata korang pun usha jugak buku terbaru terbitan mereka iaitu TIMID, KASARNOVA, dan LELAKI EKSISTENSIAL.

Bagi yang jauh, anda boleh beli thru kedai online:
PECAH Hardcover - http://fixi.com.my/kedai/buku/fixi-hardcover-pecah/
Kedai Fixi - http://fixi.com.my/kedai/
Kedai Lejen - http://shop.lejenpress.com/

Selamat membaca semua!


No comments:

This is Hani