Thursday, May 19, 2011

Blogger Telordibasuh meninggal dunia

Salam semua!

Aku macam tak percaya bila baca blog milik Andyhowtt yang bertajuk Telurdibasuh Meninggal Dunia. Pemilik blog yang dikenali sebagai Telordibasuh, atau nama sebenar beliau Abdul Hakim bin Mohd Kamal telah pulang ke rahmatullah tadi di Hospital Putrajaya kerana mengalami jangkitan kuman di paru-paru.
Aku suka baca entri kat blog Telor ni. Beliau gak pernah masuk ke blog aku and bagi update kat ShoutBox aku bila dia buat entri baru. Seronok, kelakar bila baca entri beliau. Ada je gambar kelakar yang beliau letak untuk setiap entri beliau. Tapi kebelakangan ni aku tengok tak ada update dari beliau. Dan sekarang aku baru tau. Semoga beliau ditempatkan dikalangan orang yang beriman. AL-FATIHAH

1 comment:

syuxer said...

al-fatihah..:'(

This is Hani