Saturday, May 01, 2010

Dua campur lima

Dua campur lima? Apa benda ni? Dua kali lima ada la! Actually ni la bilangan hamster aku sekarang. Yang betina, Bibi tu dah pun beranak time aku tengah dok sental badan dalam bilik air hari ni.

"Mira.. hamster ko tu dah beranak tu..", Abah macam happy je. Maklumlah.. dapat 'cicit' haha!

Mula-mula tengok ada 4 je. Ok la 4 ekor.. esok lusa aku beli la cage baru. Buat sementara ni, lepak dulu dalam cage kecik ni. Tak lama lepas tu, keluar lagi sekor. Walaoweyh!!

Adeyh.. mana aku nak letak hamster jantan aku ni? Takut kalau dia makan lak anak hamster ni. Aku pun cari la bekas yang besar sikit. "Ha.. tupperware Mama. Cilok jap la!" 


P/S: Happy birthday to Muhsinah Yacob yang ke-20. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Amin! Yang paling penting, tarikh birthday Muci and hamster baru Hani ni adalah SAMA. Leh celebrate sama-sama tahun depan haha!

No comments:

This is Hani