Monday, May 24, 2010

Oh Dissidia: Final Fantasy --

Hari ni aku berhempas-pulas tenaga dan bil elektrik untuk download games baru untuk PSP aku ni. Macam-macam la jugak aku amek. Tapi dari dulu lagi aku cari game ni, Dissidia: Final Fantasy. Banyak kali jugak aku download game ni. Mesti dapat dalam versi Jepun. Kalau dapat versi Inggeris lak, mesti system crash!

Aduyai.. pening kepala. Best kot game tu. Aku sempat main kejap je sebelum system game tu crash. Dah macam-macam website aku masuk, sama jela yang jadi kat game tu. Ada website yang broken link tu memang tak dapat la nak tolong. Harapan jela ye..

Sekarang ni just satu tempat jela yang aku leh gi untuk dapatkan game tu. KEDAI GAMES! Yeah! Terpaksa la leburkan duit sikit. Bukan selalu. Haish.. hari tu beli UMD games dari US guna Paypal boleh pulak kan.. USD$3 lagi. Beli 3 keping lak tu! Kalau convert Ringgit Malaysia dah berapa la pulak kan.. haish! Duit duit duit!

Yang pasti.....  DISSIDIA: FINAL FANTASY dalam PSP ku!

No comments:

This is Hani