Tuesday, May 22, 2012

Syaitan Android

Hey-ho korang!

Mungkin ada yang pernah baca Syaitan Android. Mungkin ada yang belum atau tak berkesempatan lagi untuk membaca.
Syaitan Android ini adalah sebuah idea dari seorang kawan yang aku kenal melalui Facebook dan Twitter, aku dah terbiasa panggil dia Khutaks. Idea ni dia dah pun jadikannya sebuah cerita yang mempunyai episod. Pada ketika aku menulis blog ni, Syaitan Android baru je cecah episod ke-6.

Aku sengaja mengambil kesempatan ni untuk mempromote Syaitan Android untuk pembaca semua. Selain Khutaks, ada penulis yang lain lagi, termasuklah aku sendiri. Alhamdulillah, ada feedback, and ada yang dah mula merengek nak episod seterusnya. Kena sabar tau korang. Hari-hari nak menulis, kering otak nanti.

Sinopsis Syaitan Android:
Selepas tamat SPM, Adam menyambung pelajarannya di sebuah kolej swasta. Dia hidup dalam keluarga yang serba mewah, sering melakukan aktiviti yang tidak berfaedah. Dia hanyut dalam kemewahan yang dimiliki keluarganya. Namun, pelbagai konflik yang harus dia hadapi sepanjang usia remajanya. Adakah Adam akan terus hanyut dengan dunianya?

Harap korang semua enjoy membaca naskah yang tak seberapa ni. Ini hanyalah percubaan pertama.
http://syaitanandroid.blogspot.com/

2 comments:

Liling said...

tengah baca syitan android. =)

macam best je.


read my new entry on my blog.Do follow if you interested, and i shall follow you ! =D

http://lovelynemo.blogspot.com

Unknown said...

Hehe...spe yg dh mula merengek nak episod baru tu ye?? huhu...

This is Hani