Thursday, February 10, 2011

Final Project | Part 3

Salam semua!

Haaa... dah lama tak update pasal final project ni kat blog. Tau-tau je hari ni, tepat pukul 9 pagi, kami semua yang terlibat dengan final project jadi beku buat sementara. Bukan beku tahap sejuk tu, tapi beku sebab takut dan gementar nak present final project tu nanti. Tengok jela entah berapa banyak files yang aku kena buat!?
Aku tak tau la apa jadi kat kawan-kawan aku yang lain. Even aku sendiri pun tak terurus sekarang ni. Dah macam zombie je hidup.

Time aku taip blog ni, semua kerja aku dah settle. Untuk pagi ni jela settle, report harian tak tulis habis lagi. Tu dia tak nak lagi kot. So aku biarkan dulu. Pastu baju kemeja dan seluar pun tak iron lagi. Tu jap lagi la. Hmm... apa lagi? Hard-copy tak print lagi. Harap sempat aku gi print kat kolej nanti. Back-up files? Don't worry la.. aku buat back-up banyak gila! Tiga pendrives, local disk, hard-disk, even memory handphone pun aku letak back-up files. In case if salah satu problem, so leh guna yang lain kan hehe!
Aku tak tau apa akan jadi kat aku nye project ni. Aku dah cuba sedaya upaya aku untuk buat yang macam aku dan supervisor nak. Aku dah buat apa yang patut aku buat. Preparation semua lancar. Tapi tu la.. macam ada yang tak perfect je. Biasa la tu. Hidup tak pernah puas :)

So good luck kat budak-budak yang ambil grafik, IT, dan multimedia! Semoga presentation tu running smoothly la ye ;)

1 comment:

Nazura² said...

Haniiiiii, Good luck ok? Adakah zura dah terlambat wish? Ngeee. Sorry, baru baca blog :)

So presentation ok tak? mst okay kan? Semoga dapat buat yg terbaik tau.

Anyway takecare yourself weh!

Salam :)

This is Hani