Saturday, December 05, 2009

Kebanjiran!

Masuk je hari ni, dah nak masuk sebulan aku belajar untuk semester empat. Setakat ni, aku ada dua assignments yang tak siap lagi. Subjek Media Digital dan Sistem Pangkalan Data punya kerja. Aku dok pikir ni.. aku tak tau nak buat mana satu dulu sebab kemalasan sedang melanda dalam diri aku nih!!

Musim sekarang ni selalu hujan je. Minggu ni gak, dah dua kali kolej aku banjir. Lepas aku and geng habis kelas Java, Rabu hari tu, turun je dari blok A, AMEK KO!! Banjir! Esoknya lepas kelas Database, nasib aku baik sebab aku redah je sebelum hujan turun lebat. Kolej aku banjir lagi da...

Memang kelakar la. Macam2 kawan aku cakap pasal banjir ni. Siap ada yang bau air banjir tu lagi!? Aduyai.. main sampan tu kira ok lagi la.

Well guys.. nak sambung buat assignments! Next time aku update lagi ya! Daa~

No comments:

This is Hani