Saturday, December 31, 2016

Diari Seorang Penulis

Salam semua!

Lama tak menulis blog. Semuanya salah diri sendiri sebab tak ada benda nak update dah. Selain itu, aku lebih selesa melepak di Twitter.

Projek baru? Aku ada menulis beberapa cerpen dan erm... novel, mungkin? Ada yang tahu aku ada menulis novel bertajuk Paranormal dan Paranoia yang diterbitkan oleh Fixi. Dalam diam, aku ada juga menulis di laman Wattpad.

Aku sekarang sibuk menulis Diari Seorang Pencuri yang diadaptasi dari permainan Dungeons & Dragons (D&D) yang aku dan rakan-rakan main saban bulan. Selain itu, aku juga ada menulis cerpen dalam Bebola Buih, juga di Wattpad. InsyaAllah kalau ada rezeki lebih dan sokongan daripada pembaca, aku nak bukukan Diari Seorang Pencuri ala-ala zine gitu. Tengoklah macamana sambutannya di Wattpad tu.

Terima kasih kepada yang membaca dan menyokong aku selama ini.
Moga Tuhan merahmati dunia akhirat kamu.

No comments:

This is Hani