Saturday, February 13, 2010

Aku lapar piza!!

Malam ni tak tau setan apa yang dah rasuk aku.Tiba-tiba je aku nak makan piza. Last-last aku gi Tesco, cari la piza. Dok cari-cari, sampai pun kat bahagian piza! Mula-mula aku nampak piza pepperoni. Fikir balik.. kat rumah ada keju mozarella. Then aku ambil la piza empat keju

Sampai rumah, terus panaskan oven. Piza tu aku kasi upgrade dari empat jenis keju, jadi lima jenis keju. Haha! Dah panaskan oven, apa lagi!? Kasi masuk piza dalam oven la! Tunggu la dalam 15 minit sebab aku tabur keju mozarella banyak sangat. Kasi cair habis dulu. Pergh! Bila keluar je dari oven, amek ko!

 Kasi potong itu piza!! Lapar weh.. lama tak makan benda mahal ni. Asyik makan lauk kedai je. Bukan selalu. Enjoy makan piza! Sambil makan, sambil online, sambil update blog! Huhu best!

No comments:

This is Hani