Friday, October 16, 2009

Photo Session

Macam biasa la.. kalau dah lepak ngan kawan yang 24 jam dok pegang kamera ni, aku la jadi mangsa sesi fotografinya. Tapi best gak jadi bahan fotografi dak ni. Ada je benda dia ni. Tajuk sesi hari ini adalah 'Emotion of the Day'. Aku ni bukanlah jenis seorang yang fotogenik. Tapi layan jela kawan aku sorang ni. Sebab dia ni jenis enjoy dengan bergambar.


Ni la yang terjadi pada aku seharian! Macam2 emosi yang aku buat, last2 yang ni je yang terbaik (haha!) gila en! Enjoy la sikit hari ni. Sekurang-kurangnya, hari ni aku tak ada la bosan cam kemarin.

Esok! Aku nak gi jamuan raya kat rumah kawan aku. Somewhere in Semenyih. Tapi tak tau la aku dapat gi ke tak sebab clashing lak ngan aktiviti keluarga. Ibu dan Pak Ngah Jamil nak pergi ke Mekkah. So diorang nak buat kenduri sikit la. Harap mereka selamat pergi dan selamat pulang. Sampai gak ke Tanah Suci eh...

Harap esok adalah hari yang gembira! Walaupun selalu bosan kalau keluar dengan kawan sekolah, tapi aku gembira sebab bukan selalu dapat jumpa diorang en! Jom pulun kat rumah Muchi sok!!

No comments:

This is Hani