Sunday, November 17, 2013

Projek Cross Stitch Bookmark

Hey hey!

Takde apa yang menarik nak di-update sebab sekarang aku busy dengan projek cross stitch bookmark. Disebabkan bulan Disember ni ada macam-macam perkara baik yang akan berlaku, jadi aku nak share happiness aku kat semua dengan bagi free je bookmarks ni semua kat sesiapa yang nak bila aku datang event buku kat mana-mana nanti.

Bagi yang dah baca/beli novel Paranormal (Buku Fixi), anda lagi la dialu-alukan untuk dapatkan bookmark ni sebagai tanda terima kasih aku kat korang semua.

Aku ada buat macam-macam pattern, tapi ni antara yang aku bikin. Asalnya nak bikin pattern dari game 8-bit. Aku ada bikin sikit tapi disebabkan sekarang banyak movie superhero yang keluar, jadi aku try bikin pattern ni. Heh heh~ amacam? Suka dak?
*klik pada gambar untuk tumbesaran gambar secara mendadak!*

p/s: tiga kali illustrator aku crash sebab nak siapkan pattern ni secara digital tapi aku puas hati gila lepas pattern tu semua dapat di-compile-kan dalam satu gambar *peace* 

No comments:

This is Hani