Monday, November 05, 2012

Insan Disebalik Cerpen Burger Bola Special

Blog entri ni bukanlah tentang tulisan penuh aku dalam buku cerpen Bola tu.

Firstly, aku cuma nak ucapkan TAHNIAH kepada kawan aku; Jee yang selamat melahirkan anak yang ke-3 pada Jumaat yang lepas. Walaupun dah lama tak jumpa, dia pun sekarang stay Melaka ikut husband dia yang bekerja di sana, tapi dia tetap nak bagitau cerita hot ni pada aku kat Facebook malam tadi.

Disebabkan dia selalu baca blog ni, aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak sebab bagi aku amek sedikit dari cerita kehidupan kau untuk aku olah dan akhirnya jadi cerpen Burger Bola Special. Walaupun pada mulanya aku tak yakin dengan cerita yang aku tulis tu, tapi kau push aku untuk aku yakin dengan hasil aku sendiri. Sampai sekarang aku tak mampu nak yakin dengan diri aku, sebenarnya. Dengan adanya orang macam kau, buat aku lagi kuat. Thank you, babe!

Untuk sorang lagi sahabat aku; Yan. Thanks bagi aku guna karakter dan nama kau untuk cerita entah-apa-apa-entah aku ni. Ingat lagi masa first time aku bagi draft cerpen ni kat kau. Kau bengang je sebab ada nama Benjo dalam cerpen tu. Haha! Lawak kot tengok muka kau masa tu.

But... sorry aku takde 24/7 dengan kau macam selalu lagi lepas ni. But chill~ aku okay je kalau kau nak lepak mana-mana nanti. And sekarang kau dah masuk semester baru. Good luck, babe! Still nak race dengan pointer aku? Hope you can do better than me. I mean, better than me, my achievement, my... everything :)

Glad to have friends like both of you. 
Thank you... so much!

Untuk order secara online buku cerpen Bola ni (sementara stok masih ada!):
http://fixi.com.my/kedai/buku/fixi-bola/ 

1 comment:

Engku Muzahadin said...

Hai! Jalan sini baca entri & FOLLOW sekali :) Jumpa link dalam Grup Blogger Tegar! Keep in touch ^_^

http://engkumuzahadin.blogspot.com/

This is Hani